Vær velinformeret om output systemstatus - på alle tidspunkter
En virksomheds produktivitet kan påvirkes kraftigt med brug af multifunktionelle digitale systemer. For at opfylde denne vigtige rolle skal de være konstant til rådighed og regelmæssigt genopfyldes med toner. En historisk dyrket printer og et perifert systemmiljø overvåges ikke let og fejlrapporter kan ikke behandles fra et centralt sted. At løbe tør for toner på grund af en forsinkelse i ordreprocessen kan resultere i en væsentlig forstyrrelse af virksomhedens arbejdsgange. Enterprise Device Manager tilbyder den ideelle løsning til denne type problemer. Denne serverbaserede løsning sender status og oplysninger om alle integrerede systemer direkte til administratoren. Som et resultat registreres al tonermangel med det samme, så det kan blive genbestilt og leveret i god tid. Denne direct messaging-funktion eliminerer hurtigt fejlfunktioner, samtidig med at administrationsomkostninger reduceres betydeligt.
Hvad gør Device Manager så særligt?
Overvåg dine systemkrav fra ét centralt sted.
Device Manager, en webbaseret server-software, er i stand til at overvåge næsten alle output-systemer installeret på dit netværk. Øjeblikkelig email-notifikation af lave papirniveauer, papirstop og andre systemhændelser sendes direkte til IT-administratoren eller operatøren og fører til nedsat reaktionstid. Desuden sender Device Manager automatisk tonerstatus pr. e-mail og giver fjernadgang til counter-data.
IT-administratoren er aissisteret af en engang-definering-og-gentag installeringsfunktion, så man undgår at skulle gentagne installationsopgaver på flere systemer i netværket. Når der sker ændringer i netværket, kan printere og kopimaskiner let tilpasses.
Arbejdsgrupper, afdelinger og divisioner kan omgrupperes med adgang til prædefinerede enheder. Ikke desto mindre, hvis brugeren kræver adgang til en bestemt ineo-enhed, leder Device Manager brugeren via et direkte link til Web Connection, brugerinterfacet til de digitale systemer på netværket.
Bortset fra en klar aftale og tidsbesparende ”Device-Search”-funktion er det også muligt med en fjernstyret genstart af enhederne efter ændring af netværksindstillinger eller rette en fejl. Dette giver IT-administratorer enorme tidsbesparelser, især i netværksmiljøer med lange afstande mellem systemerne og operatøren eller separate bygninger.
Hvis du overvejer for første gang at prøve centraliseret printstyring på din virksomheds netværk, så er Device Manager uden tvivl den bedste begynderløsning.
Hvad tilbyder Device Manager?
- Enhedsregistrering og styring på netværket
- Enhedssøgning/detektion med IP-Filter
- Enhedsstatus/monitorering/server-meddelelse
- System/Gruppeopsætning
- E-mail meddelelse:
- Toner lav
- Papirmængde lav, papirstop
- Åben panel, udbakke fuld osv.
- Advarsler og fejlrapporter
- Systemgendannelse
Adgang til Device Counter Reading hver måned/år med følgende detaljer:
- Farve, s/h
- Kopi, print, scan/fax
- Firmware version læsning af DEVELOP-systemer
- Opsætning og evaluering af brugeradgang og konti kan håndteres med de valgfri Enterprise-moduler: Authentication Manager og Account Manager
- Server-indstillinger for enhedens netværk kan eksporteres til eksterne servere
- Fjernstyret genstart af enhed
- Enhedssøgefunktion
- Filter og subnet-indstillinger i separate menuer