Enterprise My Panel Manager

Multifunktionelle systemer tilbyder mange vidtfavnende funktioner såsom Scan-til-e-mail og fax-funktioner. Ikke alle medarbejdere i en virksomhed bruge disse funktioner i samme omfang. Det er her My Panel, den server-baserede software, kan hjælpe brugerne med deres forskellige behov og systemkrav. My Panel gør det muligt for brugere at individuelt konfigurere betjeningspanelet til deres egne krav og skabe deres egne adressebøger. Fordelene er hurtig og intuitiv adgang til systemets funktioner, der viser de funktioner den enkelte bruger valgt. Udvælgelse og input-tider reduceres, mens den enkelte brugers produktivitet øges.

Tilbage

Hvad gør My Panel Manager til noget særligt?

Kontrolleret brugeradgang og brugsrettigheder er af afgørende betydning, når det handler om økonomi og drift af digitale multifunktionelle systemer.

Authentication Manager, endnu et medlem af Enterprise Suite, fastlægger individuelle brugeres adgangsrettigheder og konti. Men når brugeren logger ind i systemet, hvorfor skulle ineo-maskinen ikke umiddelbart imødegå brugerens individuelle behov? Computere og mobiltelefoner imødegår trods alt brugerens standardindstillinger.

Tid er penge, og med de muligheder, som My Panel Manager tilbyder til at konfigurere panelindstillinger via serverhjælpen, føler brugere sig mere trygge ved systemet straks efter login. Dette kunne være tilfældet i en logistik- eller salgsafdeling for eksempel, hvor hele listen over fax- og scannings-adresser kan være overvældende for den enkelte bruger.

My Panel Manager aktiverer automatisk brugerens standardindstillinger ved registrering, der kun viser brugerens egen personlige adressebog og om nødvendigt kombineret med et foto/billede lettere genkendelse. Desuden giver enkelte genveje brugeren direkte adgang til prækonfigureret kopiering, scanning og fax-funktioner, uden at det er nødvendigt at gå gennem de forskellige menuer.

Endvidere er det muligt at skabe foruddefinerede panelprofiler til nye brugere, hvilket gør relevante indstillinger såsom afdelingers adressebog automatisk tilgængelig. Dette forkorter brugeres omstillingsperiode og sparer værdifuld tid for IT-administratorer, da man derved undgår at skulle konfigurere hver ny panelprofil.

For at undgå fejl i enheders brug og det dertil knyttede krav om administrativ hjælp kan det også begrænse eller deaktivere tilladelser til panelændringer for at indføre faste panelindstillinger, der er tilpasset til det forretningområde brugeren arbejder med.
Både IT-chefen eller brugeren kan indstille den individuelle konfiguration af betjeningspanelet.

Hvad My Panel Manager tilbyder

  • Individuel adressebog med billede (kræver 512 MB hukommelse)
  • Brugere kan opdatere/tilpasse deres egen adressebog
  • Brugerindstillinger:
    • Farvevalg
    • Vis startmenu (kopi, boks, scan/fax)
    • Sprog
    • Måleenhed (mm/tomme)
  • To genveje per vindue i kopi og fax/scan
  • Genveje til favoritter i en separat menu (ordredetaljer)
  • Mange individuelle og varierede counter-læsningsvurderinger for både brugere og konti er muligt med brugen af Account Manager-funktionen, endnu et modul i Enterprise Suite
  • Personlige indstillinger kan aktiveres via IT-administratoren eller den individuelle registerede bruger
  • Brugeropsætning kan også aktiveres til brug af arbejdsgrupper
  • Prædefinerede profiler for ny bruger
  • Bindende profiler ved begræning af skiftende rrettigheder
  • “User batch setting” tillader indstilling af flere brugere på samme tid